Voluntarul lunii aprilie :)

Imagine

Voluntarul lunii aprilie. :) 

         „Până acum am făcut practică în diferite instituţii şi organizaţii nonguvernamentale, dar am realizat că dacă fac voluntariat mă simt mai împlinită decât dacă mi-aş face pur şi simplu orele într-o instituţie de stat, după un program rigid şi fără prea mult contact direct cu beneficiarii, aşa că am transformat practica din domeniul asistenţei sociale în voluntariat. Apoi, după ce am „călătorit” prin diferite ong-uri am ajuns la voi dragii mei, unde mă simt atât de bine! Nu credeam că o organizatie atât de mare pune aşa mare accent pe partea de voluntariat şi că cei din interiorul organizaţiei sunt atât de încântaţi să colaboreze cu voluntarii. Practic nu mă aşteptam ca voi să desfaşuraţi proiectele la care lucraţi, împreuna cu noi. Pentru prima dată am participat la sesiuni de formare a voluntarilor şi sedinte, în care tot timpul a contat părerea noastră şi în care am reuşit să comunicăm şi chiar să fim prieteni. La centrul „Creştem împreună” am gasit nişte copii minunaţi la care încerc să vin săptămânal să desfaşurăm diferite activităţi, să ne jucăm sau să facem teme.

         Mă bucur că fac parte din echipa de voluntari de la Salvaţi Copiii Iaşi pentru că am întâlnit aici persoane minunateeeeee şi, pot spune că, voluntariatul împreuna cu voi este într-adevar o oportunitate de dezvoltare persoanală şi profesională unde voluntarii şi membrii organizaţiei pot fi prieteni şi parteneri în acelaşi timp!”

Felicitări Iulia. 🙂

Un răspuns »

Lasă un răspuns

